2009!

ÅRET 2009 :)),
Hur har året nollnio varit för dig? - Så jävla sjukt bäst!
Bättre än förra året?  -  Skojar du eller?

Någonting du aldrig kommer glömma från år nollnio? - Året jag träffade Pontus <3
Har du flyttat under år nollnio? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ajjemän
Isåfall vilken? - we dont celerbrate sundays - Hardcore superstar
Har du kysst en främling? - Eh, nej ?




KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - Bästa någonsin!
Har du varit kär? - Helt galet kär!, och är helt sjukt kär nu!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja det klart!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - hihi ja! :)<3
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej !

SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Sånna depp kompisar har jag inte...
Har någon i din släkt avlidit? - Nej :D
Har du slagit någon med knytnäven? - inte vad jag kommer ihåg iaf
Varit i slagsmål? - Om slagsmål med min bror räknas?


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - vet inte..
Isåfall vad? - ..
Har du skämt ut dig? - det har jag säkert

Har du varit ute en hel natt? - nej :)
Har du blivit tagen av polisen?  - Stoppad av polisen ja
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - haha, ja det klart :)<33

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Yes :)


SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Agneberg
har någon varit elak mot dig i skolan? - Hm, nej?

Hatar du ngn på din skola? - Inte hatar tror jag, tycker mindre om kanske ;)!
Har du gjort ngt framsteg? - Jadå, det tror jag allt :)
Haft alla rätt på ett prov? - Tänk för att jag har det, Småföretagande (A)



VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Ajjemän
Har du förlorat en vän? - Inte nån jag bryr mig om iaf tror jag, då hade jag nog märkt det isåfall..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Vet inte..

Har du haft en relation med en vän? -?


Kommentarer

Den som kollar ska kommentera!

Ditt lilla namn:
Kommenterar du mycket?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg adress, måste ju kolla in din blogg med! :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0